♥Hadiah Pertunangan Dari Majalah YEZZ!♥

Friday, February 04, 2011



assalamualaikum semua..ala keje sekolah (assignment) banyak lagi tak siap ni. nak membebel banyak2 pun tak boleh. kita bebel kejap2 ye dah la ye. korang sure ramai yang kenal Ben Ashaari, Fatin Liyana Asri dan Irene Nadia Marcello. diorang ni selalu je keluar magazine la paper la memang hot la diorang ni.memang layak la pun dey all ni terpampang di media sebab memang popular dengan entry besh and dey all meang cun pun. tapi ramai yang kata kalu nk blog keluar dalam magazine ke paper ke kite harus cun. sape kat? salah lah....tak percaya? ye betul.. kalau tak takkan la iqa and ikhwan yang tidak dikategorikan dalam kumpulan cun dan handsome ni boleh plak blig we all keluar dalam majalah..

anymous : ha? bior benor kamu iqa. tak kan le blog kamu ni keluar majalah kot. ye je la kamu ni.
iqa : ye benor le ni wei
anymous : i ye? ce cite..ce cite 
(baca dalam versi hantu kak limah.yela teman oerang perak harus la martabatkan loghat perak. ye dak)

 sempena meraikan pertunangan yang ke 9 bulan iqa dan ikhwan kami telah dapat hadiah paling special daripada Majalah YEZZ! blog iqa My Other Half telah dipilih sebagai Blog pilihan untuk mengisi slot Your Space untuk edisi Bulan February. honestly iqa tak sangla blog iqa akan terpilih. dats y la ade entry Ku Buktikan Cinta Ku photoshoot dengan all my collection Majalah YEZZ!. sesuai dengan tema edisi february YEZZ! iaitu LOVE, blog iqa dipilih kerana blog iqa kebanyakan berkisar tentang CINTA iqa dan ikhwan..kisah hidup percintaan we all yang memerlukan pengorbanan cinta jarak jauh.

Achiek Sidek iaitu one of the editor (kalau tak salah iqa la) he said he he choose us because for him we are so sweet..hahaha kembang sudah hahaha..agaknya lebih sopan la kan untuk memaparkan kisah cinta orang yang dah ikatan sesuai untuk dijadikan pedoman pembaca lain. sasaran umur YEZZ! adalah 13-17 tahun. iqa 23tahun. terlebih sudah. hahaha. so motly the readest is around dat age la..manalah tahu kisah cinta iqa and ikhwan yang bermula dari sekolah menengah iaitu tingkatan 5 dulu, boleh menjadi pedoman and ispirasai untuk adik2 kite kan. insyaallah. yelah ramai sekarang ni asyik bercinta main2. couple putus couple putus. tak besh la macam tu kan. 

Alhamdulillah inilah hadiah pertunangan yang paling bermakna bagi iqa dengan ikhwan. ikhwan nak frame slot we all hahaha.. ikhwan kata senang nak simpan untuk tunjuk kat our future child nanti..bie tak sangka kan kita keluar magazine. tak sangka ada yang menghargai cerita cinta kita. rasa terharu sangat kan bie. yelah ikutkan sapa lah kita ni sampai nak keluar majalh bagai. tak sangka ada orang nak bagi special gift macam ni untuk kita kan. nanti kita kawen kita ajakl YEZZ! datang ekh.hehehe.sebagai tanda terima kasih pada diorang..

 THANK YOU so much yezz!!!!!
 Slot khas dua page untuk My Other Half
en.tunang i kne paksa tangkap gambar. muka monyok sbb time tu tengah letih sangat

semenjak blog iqa keluar di YEZZ! makin ramai follower iqa.alhamdulillah rezeki Allah. thanx semua!!!!!
semoga cerita cinta kami dapat menjadi pedoman and inspirasi untuk semua follower..






You Might Also Like

9 komen

  1. oh i like sweet both of u!!
    congrats dear...
    rezeki allah nak bagi..Syukur kan..

    iqa~ bukan sng2 nk masuk majalah...n u are lucky 1..congratz!

    seronok kenal kamu dear :)

    ReplyDelete
  2. ziezah awk la peninggal tapak tangan paling top dekat blog iqa..ni yang syg awak ni..
    alhamdulillah rezeki Allah...kenangan seumor hidup..hehehehe

    hope 1 day dapat jumpe awk..teringin nk knl awk lebih rapat

    ReplyDelete
  3. boleh je kenal jijah...

    tunggu iqa kawin nanti ek...Insyallah jika dijemput...hahahaha

    ReplyDelete
  4. insyaallah iqa tak kan lupe untuk menjemput jijah

    ReplyDelete
  5. Wah...bestnya. Nanti frame cantik-cantik tau

    ReplyDelete
  6. Akak, boleh tanya tak mcmmana akak punya blog boleh dipublishkan dalam YEZZ!? Akak ada isi borng ke?Btw smoga cpat kahwin :D

    ReplyDelete
  7. congrats dear ! :)
    hope cinta uols berkekalan hingga ke akhir hayat...
    :)

    ReplyDelete

sangat menghargai anda yang tinggalkan tapak tangan disini

Love & Like