Im Dying

Monday, January 12, 2015

im dying inside
pretend to be strong infront of every one..
im dying inside


aku tak taw siapa kamu
aku jadi tidak mengenali kamu
aku tak taw ape mengapa terjadi
tapi yang aku taw aku terlalu tersesa dengan ape yang jadi
aku membunuh diri dalam senyap kerana aku terseksa

hati aku telah mati saat semuanya ketahuan
jiwa aku gelap mental ku tidak bersambung
aku rebah ke bumi menahan derita
seksanya cabaran yang tertulis
sehingga aku buntu di persimpangan

membuka jilid baru dalam satu tajuk cerita yang sama itu akan pasti membuatkan aku parah
parah lumpuh menanggung derita terpendam
membuka buku baru sendirian dengan sikecil itu adalah impian aku kini
tidak mahu die menderita di kala die sudah biasa ada kamu
biarlah die mengerti dari saat ini hidup tanpa kamu

biarlah kami bahagia sendiri tanpa kamu...
semoga bahagia dengan yang lebih sempurna,...

You Might Also Like

0 komen

sangat menghargai anda yang tinggalkan tapak tangan disini

Love & Like