Perkara yang kerap berlaku dan ini tidak sepatutnya berlaku

Friday, March 22, 2013

Alamak..tajuk nak gempaq je kannnn.. Alahai tak de ape pun cume nya disini berlaku suatu peristiwa yang menyentuh hati.. Hehe.. Ok jap iqa losttt haha.. Ok al kisah bila ade sorg follower iqa kat instagram dia cakap dia nampak iqa kat ikea siang tadi..tapi die segan nak tegur... Ini seriusssssss (ala2 wonder pet).. Behehe

Diakui ramai klu tgk kat luar klu tak kenal mmg muka iqa ni nampak sombong..sebenarnya tak pun.. Iqa ramah tamah u olss.. Kalau korang ada terserempak dengan iqa tegur2 la ye.. Atleast boleh lah iqa dapat kawan baru.. Sbb iqa ni mmg x berapa reti berkawan...haha nasibla ala2 katak dibawah tempurung sikit aku ni kan.

.huhu sebenarnya oerkara ini telah banyak kali berlaku..orang takut nak tegur iqa sbb nampak macam bz.. Haha i mmg kelam kelibut sikit u olsss...

Lain kali jom tegur menegur beramah mesra.. Hehe

You Might Also Like

0 komen

sangat menghargai anda yang tinggalkan tapak tangan disini

Love & Like

My Google