♥Paygound Siri 2 : Ala-ala Pre-Wedding Photoshoot♥

Wednesday, November 24, 2010

ha ini siri kedua plak ye kawan-kawan..sekali tengok dah macam prewed photoshoot dah plak kan..hahah practice makes perfect darl..hehe..macam seronok jekan kalau ambik pre-wed dekat paygound macam ni..nampak comel sangat..hahaha perasan ko tiqah hahaha...wueekkkk...
ikhwan cakap kalau buat shoot pakai baju sekolah lagi chomel aite hehehe..




You Might Also Like

3 komen

  1. mmg dah mcm pre-wed!
    nice! suke gamba hepi2 camni.. :)

    ReplyDelete
  2. waduuhhhh comeyyyyy...
    amik pic sndiri ke dear..
    ke ada photgpr ;P

    ReplyDelete
  3. nyomel : kalau mcm ni leh jimat tak yah ambik pre wed dah kn hehe tq dear...

    syahnia : my sister yang ambik kan..gune camera biasa2 je..comey keee hheee tq

    ReplyDelete

sangat menghargai anda yang tinggalkan tapak tangan disini

Love & Like

My Google