♥iQRa Stylo Shawl Contest 2011♥

Sunday, November 28, 2010


[klik pada gambar untuk paparan lebih jelas]


ha buat pertama kalinye iQRa buat contest untuk semua customer tersayang iQRa..contest ini diadakan sempena birtday EN.TUNANG iqa. ha kenapa iqa letak 2011 sebab nak lebik maju kehadapan..hehehe..ha..iqa dah penat2 buat contest ni korang semua jangan la tak join pulak yer..penat taw iqa memerah otak ni ha nak pikir macam mana lah cara nak buat contest ni ha..kalau ade yang kurang tu maafkan den yo...

anda semua nak join???
jom ke
iQRa Collection

You Might Also Like

0 komen

sangat menghargai anda yang tinggalkan tapak tangan disini

Love & Like

My Google