Apakah Perasaan Keluarga Dua Rakyat Malaysia Yang ditahan di Labenon atas tuduhan menyertahi kumpulan Penggans Al Qaeda

Thursday, November 01, 2012


":KUALA LUMPUR — Kes perbicaraan dua rakyat Malaysia yang ditahan pihak berkuasa Lebanon yang dipercayai mempunyai kaitan dengan kumpulan pengganas Al-Qaeda akan diputuskan hari ini.
Sumber kedutaan Malaysia di Lebanon berkata Razif Mohamad Ariffin dan Mohamad Razin Shahar Mustapha Kamal akan dibawa ke Tribunal Tentera esok untuk mengetahui sama ada mereka perlu membela diri atau tidak.
Kedua-dua rakyat Malaysia itu mengaku tidak bersalah selepas pertuduhan terhadap mereka dibacakan semalam.
Razif, 28, dan Mohamad Razin Shahar, 21, ditahan di sebuah hotel di Beirut minggu lepas.
— BERNAMA"

ya Allah apelah perasaan  keluarga mereka yang tertuduh ni..apalah perasaan seorang ibu..seorang ayah..dan adik adik beradik yang lain..its hard to express the feelings bile ade family kite yang sedang dalam belenggu masalah mavam ni.. Allahurabbi...

kuatkanlah hati mereka ya Allah..tabahkanlah hati mereka ya Allah.. bile adanya adik beradik n keluarga yag dalam masalah..kita sendiri pun akan berada dalam rasa kedukaan..buntu..tak taw nak buat ape nak tolong diorg..hanya doa dan air mata mengiringi..takut kehilangan mereka yang kita sayang..cube buat apa saja untuk selamatkan diorang..sedaya upaya bergolok bergadai..shingga nyawa pun sanggup dipertaruhkan demi mereka yang tersayang..

You Might Also Like

2 komen

  1. hurm..ntahla.tak semestinya al-qaeda itu jahat kan.barat yg melabel mereka begitu, trauma.sudahnya,sapa2 ade kaitan pun terkena.hurmm..moga Allah melindungi mereka jika benar mereka teraniaya.

    ReplyDelete
  2. @Khumaera Ismail aka Mariam Ismail iqa kesiankan family tertuduh.. iqa xdapat bayangkan macam mne lah kehidupan mereka skrg..dengan anak yg jauh diperantaun kene mcm ni...mashaallah..

    ReplyDelete

sangat menghargai anda yang tinggalkan tapak tangan disini

Love & Like