Suprise On 1st May 2012..it was TWO!!!

Monday, May 07, 2012

ramai sangat persoalkan tarikh pernikahan kami berdua..kami secara jujurnya sedang berusaha seboleh yang mungkin untuk mempercepatkan pernikahan kami..dah ade yang berbunyi2 dan kadang kala ia menabur fitnah..kata-kata perli dah mule la bertaburan kat sana sini tanpa memikirkan hati dan perasaan orang lain..tak pe ni hari mereka untuk berkata-kata..aku redha mungkin satu masa mereka akn merasa berada di temapat aku..nauzubillah elakkanlah..

1 May 2012 genap dua tahun usia pertunangan kami..SEDIH ke HAPPY?? sedih sebab masih dalam ikatan pertunangan..happy sebab allah masih kekalkan kami bahagia bersama..alhamdulillah..macam tahun lepas ikhwan ddengan suprise die dtg ke shah alam tanpa pengetahuan berdiri di depan pintu dengan bunga, chocolate dan lolypop..tahun ni even kami bersama2 buat kerja bersama selalu bersama (atas urusan kerja!!!) tapi die tak terlepas dengan suprise die hehehe..tapi kali ni dengan bantuan from our bestfriend..

pagi 1may kitorang ada shake party kat umah zima..downline ecah.lama gak lah sampai pkul 2lbih kot..than ecah and sham nak join aku and ikhwan g jalan..and nak join we all makan kat Seoul Garden..but decide nak pergi Curve dulu..so dalam perjalanan aku dh tertidor.hahahah memang selalu tido dalam kete...sampai jer dekat curve ikhwan ckp ecah die gi solat dlu pas tu gi jumpe abang die..tibe-tibe aku rasa hangen..yelah ecah cakap nk join..ecah dengan sham...huhu..aku memang klu boleh tak nak berdua je dengan ikhwan..sbb 1st may akn buat aku macam sasau jap..mcm pressure fikir kenapalah aku ta kawen lagi huhuhu...so bile ecah and sham xde sampai lah dah dekat pukul so aku ajak ikhwan blah ke Festival mall dekat danau kota..time dalam kete memang aku berleter la sbb ecah dah janji kot nak hang out dengan kitorang.. even ecah sebaya dengan aku tapi kdg2 aku buat die tu mcm kakak hahaha..dan aku sangat mengada hahaha..

sampai kat seoul garden..ikhwan cakap ecah nak dtg..aku n ikhwan start makan dr pukul 6.



ok aku sangat kuat makan..opppsss
nasib ade herbalife maintain berat ok..


.and at last ecah dtg pukul 7.30pm..huh lambat!!..aku tgk ecah pegang plastic aku ingt die g shopping lagi la aku bising dekat die kenapa shopping tak ajak aku..die dengan sham duk tersengeh mcm kera sumbang..sekali die keluar Flower Cake and Lil Sweet Purple book...time sumpah aku dah mcm segan2..huhuhuhu..apekah ini...

budget malu2 tenggiling huhuh

soo sekarang dah tak malu huhuhu

Flower Cake.Sweet Note Book

should be ade gambar kt bhgian kotak putih tu..tp diesebab kan semuanya last minit..ecah gi beli buku ni mlm 30april so xsempat la ikhwan nk letak gambar..and bunga tulah penyebab ecah lambat sebabnya die pergi ikano tempah bunga tu..huhu ikhwan kata ecah gi jumpe abag die..huaaaa tipuuuuuu..kisah buku tu..should be ecah nk tgk wayang tapi kerana friendship ecah cancelkn wayang and pergi cari buku tu..die sgt taw taste aku..thanx darl..





woman behind the wall..E.C.A.H..thanx sayunk..really appreciate it..

 Master Mind : I.K.H.W.A.N
Supporter : S.H.A.M

thanx guys u made my day..sampai terlewat gi focus group mws kn..hahah masuk je trus kantoi bau grill melekat kat bdana semua org boleh bau hahahaha.....iqa dh bg advance present dh..nnt lah iqa tunjuk sbb benda tu tak siap lgi hehehehe

ikhwan,
thanx for all this sweet moments..i love suprise..hope our love until jannah..




You Might Also Like

0 komen

sangat menghargai anda yang tinggalkan tapak tangan disini

Love & Like