Its All About Challenge

Monday, May 07, 2012

korang semua tahu tak ape beza antara orang yang jogging dan orang yang sedang lumba lari..yeah i know banyak sangat jawapan.. but in this case iqa nampak side dari saingan..orang jogging dalam keadaan setenang-tenang nya berlari dalam keadaan relax dan bahagia...tapi orang yang sedang lumba lari sedang berentap untuk cube sampai di tempat penamat lebih awal dari yang lain...

tengok relax je kan..rasa tenang siap boleh jog tepi laut lagi tuu

tapi kalau lumba lari..sedikit sebanyak akan ade tekanan pada kita untuk berlari laju..dengan masa yang terhad kita akan pastikan kita yang sampai dulu..its all about CHALLENGE!!!

samalah dengan kita yang nak lose weight.kalau kita juz lose weight je, so kita kadang2 ade skip la, kadang2 duk menangguhkan lah..air tak cukup 3liter..siap bagi alasan itu ini kat coach..sebabnya, kita tak de matlamat yang sangat kuat..mungkin ade tapi long term la..matlamat nak lose weight 40kg dalam masa 8bulan katakan..so korg siap boleh tunda2 tak pun nak kurus time raya..so dalam ahati silap2 terdetik 

"emmm raya lambat lagi..esok lah baru disiplin betul2..kalau tu pn bukan coach taw kn..sory coach"
hehe comel je ade sorg customer buat pengakuan mcm ni kan

tapi cube contestant Weight Lost Challenge

"wei tak boleh makan ni..karang ganggu diet aku ni..dalh tinggal 28hari jelagi nak fiesta..uish takleh jadi ni"

diri terinspired sebab korang sedang berlumba sebab korang taw korang ade pesaing..klu tak de pesaing jadi macam yg dialog pertama tulah..haaaaa kenapa ramai yang senyum ni mesti orang ade buat bnda mcm ni kan-kan..hehehe..kalau coach herbalife macam iqa, kitorang boleh taw lah korang cukup air ke tak ke..korang curi makan ke tak ke..sebab bacaan kat scanner tu tak pernah menipu lagi buat masa ni..mgkn ade ralat tapi 0.1% je..

so nampak tak beshnye join Weight Lost Challenge..korang sendiri akan terdisiplin dengan sendirinya..dah lah lose wight, dapat badan kurus body pun mantap..bertambah sihat sebab kita diet dengan full of nutritous..lepas tu ade peluang untuk menang RM1000..mak aih memang lah terbaikkan..

kak Mim (pemenang tempat pertama Round 5 she lost 7.2kg in 1 month) . Julie (contestant iqa yg dh lose weight 6kg!!)


see how touched when MC announced your name as the WINNER..
tahniah kak Mim..Round ke4 tunang kak mim menang..wow pasangan yang hebat kan!!!

 kak mim still cant stop crying..huhu actually aku pn dah nanges dh huaaaa

congrats to all winners!!!

masih belum terlambat untuk korang join our Weight Lost Challenge.. due dat 12 May 2o12..cepat taw sekarang dah ramai peserta yang sign up..and tempat sangat limited!!!!

Iqa : 0175204709
Ikhwan : 0175204710



You Might Also Like

0 komen

sangat menghargai anda yang tinggalkan tapak tangan disini

Love & Like