♥Nasi Air VS Nasi Air♥

Wednesday, August 10, 2011

dulu dekat UMT bile sakit je sure makan nasi air..dekat depan hostek memang ade nasi air yang sedap. tak pun Pok Mat pemandu ambulance klinik kesihatan UMT akan tolong belikan tak pun kakak2 sure belikn..nasi air ni die ala2 kanji tapi bukan kanji@bubur nasi sgt la.. die nasi lembik yang diletakkn bersama..so tengah2 iqa demam sakit tekak ni teringin giler nk makan nasi aor..iqa puasa okey walaupun demam..badan je panas tapi perut iqa sihat walafiat je ni..

ambik kat SINI
xsama macam kanji kn?trust me memang sedap..
nak taw resipi?
klik dekat SINI

tapi hari ni memang la tak kan qa larat nk masak nasi air ni kn..kat ipoh ni xde plak pernah jumpe

so ari ni mcm makan nasi kerabu la
iqa suke nasi kerabu ayam mcm ni.
sedap sangat..so karang kene mintak abah belikan

memang iqa sangat gilerkan makanan tradisi pantai timur baik dari kelantan mahupun terengganu..

You Might Also Like

0 komen

sangat menghargai anda yang tinggalkan tapak tangan disini

Love & Like

My Google