♥Hari ini dalam sejarah-15ogos♥

Monday, August 15, 2011

kalau rakan2 perasan sekarang ni (mungkin dah lama jugak kot) fb ade satu macam benda besh yg baru..fb akan paparkan status korang pada tahun2 sebelum ni

korang cek kat bahagian kanan page
nampak tu ade iqa purple kn..bukan nk promote blogshope ni.tapi blogshop ni punye pashmina cantik..iqa dlm perhitungan nk beli 4 helai kt sini hehehehe


2009
15 August 2009
family ikhwan datang mnghantar cincin tanda.
 2010
so macam besh kn klu boleh cek balik mengimbau kenangan2 lama..hehe



You Might Also Like

0 komen

sangat menghargai anda yang tinggalkan tapak tangan disini

Love & Like

My Google