♥Kalaulah mampu mengatakn HYE♥

Wednesday, August 03, 2011





terserempak die yang memang sam sekali aku tak nak jumpe..
memang aku tak kuat untuk face die.
hati aku belum mmapu untuk kental mengadap die.
teringat ape yang die dah lakukan dulu..
bukan aku berdendam cume luke tu masih berdarah
aku palingkan muke berjalan laju terus ke hadapan untuk ellakkan bertembunag dari kamu
eh bukan bukan dah bertembung dah ke td?
kamu nampak ke?
rasanya kamu tak nampak pun..
langsung tak perasan sedangkan kite bertentang muke.
ape yang aku nampak kamu jauh berbeda dari dlu.
ya memang sesuai dengan jawatan seorang pengajar
im proud with u.


kalaulah iqa mampu mengatakan HYE
secomel patung shrek di atas

walaupun macam 2 dugaan Allah turunkan di ramdhan ke3 namun Allah tidak lupe untuk selitkan kebahgiaan buat ku


hari ni merapu sangat otak swingggggg

You Might Also Like

3 komen

  1. uit2 usah dikenang kisah yg lama....huhuhu

    ReplyDelete
  2. hahahahahaha dear u ni cepat betul memahami la..aya....heheh selamat berpuasa dear

    ReplyDelete

sangat menghargai anda yang tinggalkan tapak tangan disini

Love & Like

My Google