♥Undilah Saya!!!!Nasib Saya Ditangan Anda♥

Wednesday, March 30, 2011

assalamualaikum rakan-rakan..terutamanya followers tersayang iqa..sihat x? ape?demama? jangan lupe makan ubat k..iqa nak cite ni..for the first time iqa masuk contest ala2 pencarian model gitu.. contest "PENCARIAN GADIS MUSLIM 2" anjuran Studio Mukmin..yakin je kana iqa ni nak enter pertandingan macam tu..rupe pun xde..gemuk tu jangan dicakaplah..memang lah ketara kan hehehehe..

maka dengan ituhehee..iqa dengan penuh segan dan silu tetapi tak berapa nak malu memohon pertolongan dari kawan2 untuk vote iqa..iqa saja nak cari duit lebih untuk tabung kawen iqa..manalah taw ada rezeki ke kan..amin..
inilah wajah yang dipertandingkan..

so cara nak vote :

vote for me plez. iqa hope rakan2 sudi vote iqa..nk tambah duit dalam Tabung Kawen Iqa

1. "like" page ni
http://www.facebook.com/studio.mukmin

2."like" gambar iqa disini
http://www.facebook.com/photo.php?fbid=198882943467194&set=a.194548657233956.49946.181669195188569

tarikh last vote pada 30 mac 2011..

kawan yang vote terima kasih ye..terima kasih sgt2....

You Might Also Like

1 komen

  1. anda telah di"tagged" oleh inn...

    so, check it out here!

    http://innzchubby.blogspot.com/2011/03/apa-5-perkara-yang-perlu-anda-tahu.html

    ReplyDelete

sangat menghargai anda yang tinggalkan tapak tangan disini

Love & Like

My Google