♥Lisan Kelu♥

Saturday, January 22, 2011

aku hanya mampu menaip menulis semua perkataan yang terkandung di hati..
aku tak mampu berbicara secara lisan lagi kini..
tapi aku bersyukur kerana aku masih mampu meluahkan
kalau tidak mungkin ianye telah menjadio virus yang terus menerus membunuh aku
lisan aku kelu
jari-jari ku kaku tak mampu lagi hendak menari di atas keypad
keras dan sudah hilang seni lenggoknya
cube untuk kembalikan seni jari yang dah lama terbiar kaku 

hati menanges
jaji mula mencari langkah
mengikut rentak jiwa yang sedang berkumandang
akan aku cube kembalikan iram dan lagu untuk didendang dan ditarikan
tapi harus ketahui 
lagu, irama dan tari ini adalah aku!!! 
terpulangkah pada aku untuk ape aja yang aku mahu..

You Might Also Like

0 komen

sangat menghargai anda yang tinggalkan tapak tangan disini

Love & Like