♥Big Thanx To iQRa Customers & All Bloggers♥

Tuesday, November 23, 2010



source : en.gooogle

assalamualakum semua..
sory malam ni iqa tak dapat nak restock panjang-panjang ye..
iqa agak bz nak handle parcel nak anta esok..
alhamdulillah dalam masa tak sampai 3 ja
m stok Shawl Karina habis dijual
syukur alhamdulillah..
terima kasih kepada semua pembeli
♥♥♥

iqa nak cite ni wah kejadian pelik berlaku..
semalam kan My Other Half ni telah diintai seramai 279 orang
wow sanagt la memberangsangkan hari ni pun ramai jugak..
alhamdulilla
h dah makin ramai kawan2 iqa kan..
eh yang mana datang jenguk iqa tu tinggal2 kan la jejak anda ye..

bukan apa boleh la iqa kunjung blog
anda balik..
terima kasih se
mua♥♥♥date : 23 Nov 2010



You Might Also Like

0 komen

sangat menghargai anda yang tinggalkan tapak tangan disini

Love & Like

My Google