♥Ye Ye dapat present♥

Tuesday, May 04, 2010



Hye Lala syayang..
Lala malam semalam kan iqa dapat hadiah
dari sape lagi mesti la dr Mr.Fiancee
semalam die,aunty,enda n cho
pergi cameron
saja jalan-jalan je
iqa tak ikut sebab mak tak sihat..
lagipun abah pun cuti..

mr.fiancee belikan hadiah untuk iqa
besh2 sangat taw
yelah sape tak suka dapat hadiahkan
sejak 5hari bertunang ni
inilah hadiah 1st die bagi hehehe

lala nak tengok hadiah ape tak..
jom layan dengan iqa..Cameron Highlands
kusyen,house sandle,patrick(from hubby)
lemon tea(my fav,its frm my future mother inlaw)

lavender sgt meltz bile tgk bie bagi lavender thanx bie

sangat2 happy bile dapat house sandle ni
memang iqa suke collect house sandle
sebab comel sangat.
tak sangka ikhwan belikan.
die taw iqa sangat suke dis comel stuff
thanx u bie..love u so much!!!
so minie iqa dh ade kawan baru
dulu ade barney..
tapi barney dh teruk sgt
iqa dh buang..rindu barney

ada lagi hadiah lain..
vegetables n rebung..
taw tak rebung tu ape..
sedap kalau buat gulai lemak or gulai tempoyak

thanx u so much♥♥♥
♥Bie♥
Aunty (ikhwan's ibu)
Enda&Cho (ikhwan's aunty)



Sayang Mr.Fiancee♥♥♥


You Might Also Like

3 komen

  1. peewwiiittt...comey stoberi tuh...tetibe ader patrick terselit lak..hee

    ReplyDelete
  2. wahh beat2..fara pun ada 1 hehehe bantal je la

    welcome to d group b2b!!!! =)

    ReplyDelete
  3. nana : hahah patrick tu nyebuk nk bergambor jgk hahahaha

    farah : sonok kan peluk..lembut je bantal tu..heheh thanx dear

    ReplyDelete

sangat menghargai anda yang tinggalkan tapak tangan disini

Love & Like

My Google