♥Iqa & Inner Syria♥

Sunday, April 18, 2010

hye lala..
lala iqa bz sikit la kebelakangan ni..
buat preparation untuk engagement..
banyak sgt benda nak cita tapi entry kali ni
iqa cerita tentang tips nak pakai inner syria ye
yelah leh la share dengan semua kawan2 kn lala..

iqa selalu dpt email n soalan mcm mana iqa
pakai inner syria boleh muncung..
sedangkan org lain melekap kat muka


macam ni sebenarnya..
pada mulenya iqa gunakan inner material jerseytapi kan kain ni panas la tak selesa..
iqa selalu sangat pening kepala kalau pakai lama2
tapi memang la paling senang nak muncung..
tapi kalau lawa je tapi tak selesa nak wat pe kan

so now iqa dh jumpe satu lagi inner bestinner materia lycra korea..
bukan lycra biasa tu okey..
lycra jenis ni memang mahal..
klu kat hajab n ariani harga nye 3pcs rm100
tapi kan inner ni sebelum pakai kne la tetas ckit dlu
ikut saiz muka kita br la leh muncung

nak inner ni??
jom usha kat
IQRACOLLECTION

ni butik iqa taw..hehehe

You Might Also Like

0 komen

sangat menghargai anda yang tinggalkan tapak tangan disini

Love & Like

My Google