Laptop iQa Rosak

Tuesday, November 03, 2009

sangat la sedih apabila mendapati laptop kesayangan iqa rosak. system ada masalah sikit. memang la tensu\ion sebab pas ni macam mana la iqa nak cek bisnes iqa. malas sesungguh nak g CC.ada je komputer kat umah tapi dah lembab. kalau lawan lumba lari dengan kura-kura mesti kura yang menang.

seminggu ni tak pe la jugak sebab duduk kat umah makcho boleh la pinjam komputer jua yang laju giler + wireless yang sangat besh. abah cepat la beli laptop baru letak kat umah gantikan komputer yang lembab sangat tu


You Might Also Like

0 komen

sangat menghargai anda yang tinggalkan tapak tangan disini

Love & Like

My Google