Kisah Tentang Kicap

Friday, June 22, 2012



sape suke makan kicap..yes aku sorg yg fav dgn kicap..nasi lemak ke laksa ke mst nk kicap..makan bihun or mee goreng pun kicap..hahah semua nya aku nk hitamkan..sampailah aku pegi singapore ari tu pn ttp ade kicap jgk..tapi aku yakin ramai giler yg suke kicap kn2..
tetibe je aku ckp psl kicap kan..hehe ni la sebabnye
iqa terselera dgn nasi goreng kicap daging yg kwn iqa pos kt twitter ni..sumpah nampak sedap..n die ckp mmg sedap..


lomu n nad.. GENG KICAP hehehe

okey aku jumpe geng kicap..hahahaha

my fav kicap..iqa krg suke kicap masin sbb family iqa mak abah adik suke kicap tamin






korang suke kicap x? mne aku nk cari nasi goreng kicap daging kt ipoh ni huaaa

You Might Also Like

0 komen

sangat menghargai anda yang tinggalkan tapak tangan disini

Love & Like

My Google