♥if u want it badly..♥

Thursday, December 08, 2011

bismillah...

ari ni kelas dr pagi sampai petang..but nasib la ade gap sikit dr 10.30 hingga pkul 2..petang ni ade organic chemistry owh nightmare betul aku kot..2-3 hari ni memang bz and so much things happend to me..but take it as a test from Allah..because He already gave something dat i really want it..it was my SUPERVISOR!!! syukur alhamdulillah i already archieve my supervisor within 4months...



4months memang lama la berbanding ramai je lagi orang herbalife yang laju giler2 tu..iqa start dari 25%, 35%, 42% and atlast i hit my target 50% alhamdulillah...nak taw x ape yang besh tentang supervisor di herbalife yg xde kat tempat2 lain?

-dah boleh makan murah dengan diskaun 50% kdg2 siap makan free shake lagi okey.
-layak utk enter mne2 promotion
-dah boleh dapat royalty (im lovin it!!!)
-layak utk utk dpt VIP seat for events
-layak pergi supervisor training (its totally different okey!!)
and banyak lagi yang iqa pun dah naik lupe dh hehehee


now im waiting for my supervisor pin untuk tiba di rumah..xsabar giler nak pakai pin supervisor!!!

setiap ape yang kita mahukan sure allah akn uji dahulu..sebab allah sygkan kita. allah nak bagi kebahgiaan maka sebelum kebahgiaan pasti ade tangis dan duka supaya kita lebih menghargai kebahgiaan tersebut..and kat sini boleh nampak sejauh mana kita nak sangat benda tu..if u really want it badly, u will do wat eva to survive and allah will answer your prayer..

when really want something badly, insyaallah allah tak kan mengecewakan kamu..yang penting kamu kene 

decide
plan
action
tawakal
and sentiasa dan tak berhenti berdoa.

bila decide kamu harus pastikan decision itu harus yang benar2 kamu yakin..kamu yakin itu yang kamu nak dan tiada lagi keraguan. sebab selagi tiada decision yang kita buat so xde la ape2 yang kite mampu move utk dapatkan DREAM kita..

plan, everything we should plan..it juz as a guide wat should we do to archieve our dream

but decsion and plan without action is NOTHING..coz u still dekat bnda yang sama..bile dh action barulah nampak yang kita benar2 serius dengan ape yang kita mahukan..serius itu sangat penting ye sbb kalau tak serius xde ape pn akn jadi..bila melakukan action kite kene redah je buat je ape yg pluang ade tu redah or orang indonesia kata 'tabrak aja'...buat je janji masih lagi halal dan diberkati..

tawakal..kerja kita adalah buat kerja sbb tanpa kerja mana ada hasil..berjaya ataw tidak itu kerja allah..kita jangan lakukan kerja allah (nasihat kapten saiful)..

jangan berhenti berdoa..sebab segala yang datang pada kita itu adalah dari keizinan allah..allah suke pada hambanya yang sentiasa bergantung dan memohon kebaikan kepadanya..

iqa bukanlah penceramah atau ape2..ia cume share ape yg ia buat ape yang iqa balajr dari kehidupan die herbalife..iqa dengar nasihat dari mereka yang telah berjaya..terutamanya sponsor iqa, ecah @ siti 'aisyah amran..my bestfren now we already become a business partner and our dream we all nk bukak nutrisi club together..dia banyak tolong iqa sentiasa sabar dengan sikap panas baran serta emo yang sentiasa ada aja dengan iqa ni..thanx ecah, din and kak ana, kak qayyah, aishah,mael yang selalu sangat bagi nasihat pada iqa..im lucky to have a really great team..
special shake made by mael..satu untuk iqa sbb supervsior and satu untk ecah sbb ecah upgrade ke world team!!!!

my dream as a supervisor
- nak tolong lagi ramai orang yang memang mahu sihat
-nak lahirkan baby supervisor kerana mahu bantu team utk ubah kehidupan mereka
-2500vp dis month.
-worldteam before april

insyaallah iqa akn terus kuat utk membantu rakyat malaysia menjadi sihat kerana iqa pernah sakit..sakit teruk cucuk paint killer setiap bulan..gastrik setiap hari, idup dengan ubat..scan segala bapak scan semua penah lalui..dah operation 2x..pengsan merata2 tempat ponteng kelas sbb sakit..aduh penat lalui itu tapi iqa x mengeluh lalu iqa cari sesuatu yang selain ubat utk tolong iqa..alhamdulillah allah ketemukan iqa dengan herbalife..sekarang family iqa all in herbalife..alhamdulillah..

You Might Also Like

0 komen

sangat menghargai anda yang tinggalkan tapak tangan disini

Love & Like