♥im juz an ordinary girl♥

Thursday, July 28, 2011


dua tiga hari ni iqa taw iqa dh banyak sangat tulis luahan perasaan yang berunsur kekesalan. bukan iqa menyesal dengan ape yg jd..ye dlu iqa gt2 menyesal sbb iq ataw emua nye salah iqa..bagi iqa, iqa yang salah..iqa jugak manusia iqa ade hati dan perasaan,iqa tak mampu nak tipu rse bersalah iqa ni. iqa dh tak taw nk luahkan mcm mne soiqa luahkan jelah macam tu..

ade follower yang bimbang sampai bertanyakn iqa keadaan iqa yang sgt pelik ni..kat Fb pn xkurang nye ramai yg bertanya..terima kaih sbb sudi ambik berat ttg iqa.. iqa cume msh rse bslh..sbb iqa sedar kesilapan iqa dlu banyak pengaruhi ape yg terjadi pada iqa skrg..

tapi alhamdulillah sekarang makin tenang walaupun keadaan penyudah nye bukan lah dalam keadaan yang baik tapi iqa rse yang terbaik. suapay tiada hati yang terluka tiada lagi hati yang terseksa.semua yang terjadi sudah ditakdirkan.iqa sebagai hamba Allah yang lemah tak pernah terlepa dari melakukan kesilapan dan iqa terima semua ni dengan hati yang redha..

kakak i , klu lah korang ade dekat sini...

You Might Also Like

3 komen

  1. hye iqa. chill okeh. baru bace xsmpai separuh lagi blog iqa ni.

    have a nice day~ :)

    happy crafting!

    ReplyDelete
  2. hehe thanx ezy..now im ok dh mula ade mood nk crafting blik hehehehe

    ReplyDelete
  3. orite ika! :) love to hear dat!
    :)

    ReplyDelete

sangat menghargai anda yang tinggalkan tapak tangan disini

Love & Like

My Google