♥Kamu dan Dia♥

Sunday, April 17, 2011



depan kamu aku berbicara tentang dia
kerana aku ingin luahkan apa yang aku rasa
aku tak taw di mana lagi tempat aku nak luahkan ape yang aku rasa
mampukah orang lain memahami ape aku rasa?

depan dia aku berbicara mengadu tentang kamu
kerana dia terlalu memahami aku
tanpa perlu sepatah bicara dia sudah mampu menilai aku
die mampu melihat gerak mata hati ku yang derita
tak de niat untuk aku memburukkan kamu di depan dia
cume aku ingin meluahkan derita ku
mampukah orang lain memahami aku seperti dia?

tak de niat untuk memperbandingkan antara kamu dan dia
dia bukan pengganti kamu
dan kamu bukan pengganti dia


dia tetap dia
dan kamu tetap kamu
kamu tak kan dapat menjadi dia 
dan dia tak kan pernah menjadi kamu
dia bukan pengganti kamu
dan kamu bukan pengganti dia

maafkan aku kerana dia






p/s:tiada kaitan antara yang hidup mahupun yang mati.nak berkarya pun tak boleh ke?

You Might Also Like

5 komen

sangat menghargai anda yang tinggalkan tapak tangan disini

Love & Like