♥Kenapa Dia Masih Disisiku♥

Tuesday, March 01, 2011

kenapa dia masih disini disisiku?
bukankah dia harus ditengah lautan mencari rezeki?
melakukan kerja yang menjadi pilihannya selama ini..
ramai yang telah pergi tetapi die masih disini disamping ku
apa lagi kudrat yang harus dilakukan ape sebenarnye yang terjadi?
tiada niat menghalau
dan sememangnya tanpa die sisi aku akn rasa sakit
tapiitu semua sacrifice yang terpaksa aku lakukan
demi die aku and our future family..
tinggal 8bulan ++ je lagi...

Ya Allah 
Bantulah kami...

You Might Also Like

5 komen

  1. Allah sentiasa mendengar doa hambaNya dear :)

    ReplyDelete
  2. thanx dear..amin..hope Allah makbulkan doa kami...

    ReplyDelete
  3. sabar ye iqa.
    mudah2an Allah murahkan rezeki korang.
    jgn risau ye =))

    ReplyDelete
  4. bertahan bertahan hehehe sabar ye..xlama lagi dah tu

    ReplyDelete
  5. lily : huhu tq..sedih hua!!!!!

    farah : iqa rasa iqa dh makin rapuh sekarang ni..tak taw la nk buat mcm mana

    ReplyDelete

sangat menghargai anda yang tinggalkan tapak tangan disini

Love & Like

My Google