♥Cinta Dari Ilahi♥

Friday, December 10, 2010


Tuhan,
hari ini aku menanges lagi,
tapi tiada titisan air mata yang bisa membasahi pipi ini lagi,
kerana aku tahu perkara ini akan terjadi,
namun aku masih berasa sakit terlalu kecewa.

Tuhan,
ku sedar semua ini ujian mu Ya Allah
atas tanda kasih sayangmu kepadaku,
menurunkan ujian supaya diriku makin dekat dengan cinta mu.

Tuhan,
Kau turunkan 1001 dugaan buat ku,
sehingga adekalanya aku rebah tersungkur,
namun kerana cinta mu Ya Allah aku berdiri
mengharungi dugaan Mu dalam keadaan pasrah.

Tuhan,
mereka yang melihat ade yang menanges melihat diriku
Kau kurniakan mereka untuk bersama ku,
utusan kasih Mu Ya Allah
terlalu berharga buat ku.

Tuhan
aku redha dengan ujian Mu
dekatkanlah hatiku dengan CINTA MU Ya Allah..



pergi belanda naik firefly, sudah baca rajin-rajin lah reply

You Might Also Like

0 komen

sangat menghargai anda yang tinggalkan tapak tangan disini

Love & Like