♥Iqa dah gemuk..i need help♥

Thursday, June 03, 2010

tettiba je rasa tertekan sikit
sikit je pun tak la banyak sangat
mana tak nya..
tetiba aje abah tegur
"kamu dah gemuk iqa. tengok belakang tu berketul2"

memang dah taw iqa naik 1.5kg..
tapi selalunye xla ketara sangat kot
kali ni tak tahula kenapa iqa berselera aja bile makan
sangat la membimbangkan..

terus je iqa ajak ikhwan pergi jog
hahahaha sian my hubster kene kerah gi jog
start from today
i need to cut down my weight!!!!

to anyone yang ade cara-cara or tips
untuk diet yang berkesan
please.......
share dengan iqa.....



saya♥♥♥

You Might Also Like

3 komen

  1. Salam iqa...

    ala..1.5kg ok lagi kot...tpi precaution must be taken...hehehe.. kalo berketul2 blkg tu kurangkn tido siang and sentiasa pastikn duduk dgn postur betul jgn duk membongkok. Ameh mmg bdn berisi dr kecik tapi x berketul blkg sbb x suke tido siang n mmg selalu duk tegak..Selamat mencuba! =)

    ReplyDelete
  2. huhuh tapi ameh iqa memang tak tdo siang pn...huhu..thanx iqa akn cube petua ameh kasi..tq so much

    ReplyDelete
  3. iqa...

    inn pun dah gemok jugak skrg ni...

    ni adalah effect drp stop sukan secara drastik + wat operation aritu...

    dulu2 masa b4 wat operation n stop sukan berat inn 58kg...

    skrg ni,berat inn dah 73kg...

    yg pastinya inn akan turunkan berat b4 kawen nnt...

    ReplyDelete

sangat menghargai anda yang tinggalkan tapak tangan disini

Love & Like

My Google