bila iqa nak TUNANG???

Sunday, January 31, 2010

huhu ramai orang asyik tanya iqa soal ni. yela dah anta tanda tapi tunangnye belum lagi
akhir nya iqa jawab :
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
"iqa tak berani nak cornfirmkan tarikh sebab......"
sebab die biarlah rahsia.tapi tak delah frust or pape jelah..iqa ok je..insyaALLAH ade jodoh tak kemana kan.
rumah iqa pun nak direnouvate..huhu so kene tunggu umah plak siap..ish2 pening2.
plus iqa pun nak sambung study (gaya cakap mcm cornfirm je dpt..xmalu betulkan) iqa aply upu..hope dapat la.wah kawin time study kot haha.
doakan lah iqa n ikhwan cepat dpt cornfirm tarikh ye..
**iqa ni gedix je nak tunang la kawin lah,tapi xsedar diri tu penganggur tak berduit..iqa iqa



Rintihan Hati ;

You Might Also Like

3 komen

sangat menghargai anda yang tinggalkan tapak tangan disini

Love & Like

My Google