Tahniah Pemenang Weight Lost Challenge Round 6!!!

Wednesday, June 06, 2012

waaaaaa sumpah rindu giler nak hupdate blog..balik dari singapore banyak sungguh kerja yang iqa kne setel..dengan pindah rumah nye lagi kan..xpe la iqa buat short update ye..iqa juz nak congrats pada pemenang MWS ROUND 6!!!! 



TEMPAT PERTAMA
muiz berjaya turun 14.45% dari berat badan asal!! wow amazing!!! nak tengok x gambar asal muiz..
JENG JENG JENG~~~~~~~

lain kan2 haaaaa dasaaaattt hehehehe

TEMPAT KEDUA


TEMPAT KETIGA
kak fiza turun 10kg dalam masa sebulan!!!!!

so setiap kali fiesta penyampaian hadiah kami raikan peserta dengan sedikit jamuan makan..kali ni kite ade Nasi Beriyani!!!(eh betul ke aku eja? haha)



red velvet pun ade ok

Pernyertaan untuk round ke7 masih lagi dibuka sehingga 9 JUN 2012..sabtu ni..kalau korang rasa berminat cepat call or sms iqa ekh 0175204709






You Might Also Like

0 komen

sangat menghargai anda yang tinggalkan tapak tangan disini

Love & Like

My Google