♥Tahniah Atas Kejayaan Kalian♥

Saturday, December 11, 2010

di tengah malam yang sepi, aku masih terduduk menghadap laptop ku.perasaan sedang bercampur baur. ramai sedang bergembira mendapat keputusan yang cemerlang.gembira dapat membanggakan ibu bapa.tahniah semua.bagi yang kurang memuaskan bersyukurlah atas kurniaannya.pasti kan lakukan yang lebih baik akan datang.

aku gembira melihat rakan-rakanku yang berjaya.walaupun aku tak dapat meraih secemerlang mereka namu aku tumpang gembira melihat mereka berjaya.rezeki berkat usaha mereka.pasti ibu bapa mereka sedang bergembira menyambut kejayaan anak terhebat. 

mungkin ada rakan-rakanku ku yang kurang cemerlang.namun aku tetap bangga kerana mereka masih bersemangat untuk meneruskan perjuangan pada semester akan datang..tak pe nanti kite cube lagi..mungkin bukan rezeki kali ini..dan mungkin usaha kite tak cukup lagi.ibu dan ayah tetap bangga memiliki anak seperti kalian..meraka pasti tahu yang kamu sudah usaha segigihnya

aku?
aku tak mampu berjalan seiring mereka.aku tak study?aku dah habis boleh berusha sekras yang mungkin untuk mencapai gunung everest..tapi aku redha dengan keputusan yang dikurniakan oleh Allah buat ku..mungkin adalah kekurangan yang aku lakukan disana sini..

buat rakan-rakan.teruskan perjuangan.walau jauh atau dekat aku akan terus doakan kejayaan kalian...

khas buat degree Food Tech Sem1 UITM and all my beloved frens

p/s:wah ayat malam ni penuh syahdu..tapi ini entry ikhlas dari hati kecil iqa



pergi belanda naik firefly,dah baca reti-reti lah reply

You Might Also Like

5 komen

  1. its ok iqa..saya dulu masa diploma uitm,first semester hanya dapat result 2.51..mmg down giler la,jauh ketinggalan dr kawan2 lain,the next sem,saya bangkit dan sedar dari lena.sempat juga la grad dgn 3.2++.bila degree sy usaha lagi,buktikan yang kita mampu buat,hanya usaha doa dan tawakkal..apa yg saya nak cakap,jgn putus asa tau..awk boleh ok..

    ReplyDelete
  2. ciksue..tq so much sbb sudi bagi iqa semangat macam ni..tq so much..terharu n appreciate sangat..insyaallah iqa tak kan putus asa..

    ReplyDelete
  3. ciksue..tq so much sbb sudi bagi iqa semangat macam ni..tq so much..terharu n appreciate sangat..insyaallah iqa tak kan putus asa..

    ReplyDelete

sangat menghargai anda yang tinggalkan tapak tangan disini

Love & Like