♥Foto By Razali : Wedding Photography Giveaway Contest♥

Friday, November 19, 2010

Amaran keras : ni entry melekit yeah..scroll down untuk new entry

http://blog.mohdrazali.com/2010/11/wedding-giveaway/

tak sangka masih ada insan berhati mulia seperti beliau..ingatkan dalam dunia modern dan penuh dengan materialistik sekarang dah tak wujud insan seperti ini. rupenya iqa salah. sesungguhnya Allah maha kaya dan Allah maha pemurah kerana masih mengurniakan seorang insan berhati mulia ini untuk kita semua. sanggup menaja full photography untuk bakal pengantin yang bertuah..subhanallah..mulia sungguh hatimu..Allah mengurniakan belia dengan bakat yang indah lalu beliau sudi berkongsi nikmat tersebut dengan kita semua..sesungguhnya pasangan yang bertuah menjadi pilihan beliau sangat-sangat lah bertuah, hargailah niat murni beliau ini..kerana nescaya zaman materialistik sekarang ini makin sukar untuk dijejaki insan berhati mulia seperti beliau.Hanya Allah sahaja yang dapat membalas niat murni mu..iqa sebagai manusia biasa hamba Allah yang lemah hanya dapat memanjatkan sekalung doa buat mu semoga dirimu terus dilindungi diberkati oleh Allah S.W.T..semoga Allah memberkati niat murni mu..

insan mulia yang iqa maksudkan adalah EN. RAZALI

y do i love his photography..

1. i can feel the soul from almost all his picture..kita dapat rasa betapa girangnya ahati pengantin tersebut..susah nak impress kan dalam bab ni. yang penting dalam gambar wedding is kite dapat gambar kan feel n soul on dat day untuk kite share to our next generation..anak, cucu, cicit n so on..n bagi iqa beliau berjaya menggambarkan soul and happiness pengantin..i tu yang paling buat iqa jatuh hati tu..

2. iqa suke sangat gambar yang natural..i mean tak la macam dibuat-buat..pose yang razali ambik pun natural je..tak terlalu lebih tak nampak fake la orang cakap..

3. he still young n fresh so for sure la die dapat lahirkan new idea. and akan mudah serasi dengan kami berdua yang still belia ramaja 22..so fhm2 la 22 ni masing lagi kekanak riang..heheeh..

4. gambar die tak edit ditahap kritikal..tak suke la edit melampau sangat..macam fake je kaalu edit terlebih..beliau sure edit gak gambar2 tu tak la sampai melampau sampai hilang the originality of the soul kan..(tema kita hari ni adalah soul ye rakan2 hehehe)

5. beliau adalah antara top10 list for my wedding oficial OP..contest ini benar2 buat saya teruja..

6. iqa memang nak..memang iqa nak sangat..mungkin inilah salah satu peluang iqa untuk membantu parent iqa dan tunang iqa dalam budget perkahwinan.iqa masih seorang student yang kini akan memasuki sem2 degree food science & technology uitm. iqa memang mengaharapkan sponsor dari abah, mak dan ikhwan tunang iqa. tapi hampi 85% ditaja oleh abah.terima kasih kepada abah dan mak yang sanggup membantu iqa.ikhwan pun baru mula kerja.perlu juga berjimat untuk persediaan lepas kawen.kalau iqa dipilih menjadi pasangan bertuah dapatlah iqa kurangkan sedikit perbelanjaan yang harus dianggung oleh parent and tunang iqa..insyaallah..


Foto By Razali

iqa dan ikhwan tersentuh hati lihat gambar ni..sure gambar ini bukanlah pose yang sengaja diadakan. lepas nikah batal wuduk suami akan mencium dahi isteri tanda kasih nye kepada isteri. kalau lihat gambar ini kite dapat rasa betapa lega dan bahagianya pasangan ini selepas diijabkabul..kita dapat lihat melalui mata mereka..lihat mata mereka pejam kan..ini adalh reaksi natural bile kita rasa tenang bahagia..en.razali berjaya mempotretkan detik indah untuk pasangan ini..sebab pengantin tak kan memenjamkan mata pada tempoh yang lama.hanya photographer yag cekap saja yang dapat mempotretkan kenangan dan moment indah ini..iqa rasa sayu lihat gambar ni..semoga hari iqa akan tibe insyaallah..
ini adalah gambar pilihan iqa dan ikhwan..


tersentuh hati lagi bile beliau sudi bagi discount kepada mereka yang join this giveaway walaupun tak menang..Subhanallah besar nikmat yang Allah turunkan melalui razali..




You Might Also Like

2 komen

sangat menghargai anda yang tinggalkan tapak tangan disini

Love & Like