ok ke tak?

Tuesday, March 02, 2010



hati rasa berdebar,
jantung berdegup laju,
nadi kadang kala rasa mahu berhenti berdenyut,

tidur tak lagi selena dulu..

:
:
:
:
:

ini lah perasaan iqa sekarang. gementar, takut, sedih, gembira semuanya ada " All in 1 pakage" haha. mungkin perasaan ni normal untuk semua orang yang sedang melalui detik-detik untuk melangkah ke satu tahap lagi dalam hidup.

iqa pening la.sekarang ni buat keputusan sendiri pun iqa dh tak reti. susah sangat mahu buat keputusan sama ada iqa nak buat fairy2 ke tak. tapi cantikkan kalau semua member iqa datang pakai baju warna putih. bayangkan iqa pakai warna pink (alamak bocor dah warna tema!!) dikelilingi rakan2 yag memakai baju kurung putih.so sweet kan.. contohnya macam baju yang iqa pakai time iqa dirisik ari tu (gambar atas)..korang ada pendapat tak? or gambar yang boleh iqa buat rujukan untuk majlis pertunangan iqa..


Sincerely ;

You Might Also Like

0 komen

sangat menghargai anda yang tinggalkan tapak tangan disini

Love & Like

My Google