♥Geng Cinta Kapal♥

Saturday, April 03, 2010

My Future Captain

hye u all.
nak tahu tak iqa semalamkan
jumpe banyak sangat acc fb
dan blog Geng Cinta Kapal.

Geng Cinta Kapal ni adalah..
mereka yang berpasangan dengan seafarers.
Dengan ayat yang mudah,
Seaferers ni orang yang kerja
di atas laut belayar berbulan2.

we all memang selalu kene tinggal
atleast 6bulan suami,tunang & boyfrenz
pergi belayar dan kami disini
menanti penuh setia

sangat seronok jumpe diorang ni semua..
ramai yang dah kahwin.
so atleast iqa boleh la cungkil tips ckit
kan kan kan..hehehe

iqa sendiri pernah ditinggalkan
selama setahun..
time tu ikhwan 2nd year kat ALAM
sangat la terseksa..
but setidak2 nye iqa rasa ok sekarang
bile dia pergi belayar tak la
rasa seteruk yang dulu..
sebab dulu lagi teruk..

well to Geng Cinta Kapal
iqa happy jumpa korang semua
love u all!!!!!!


Geng Cinta Kapal♥

You Might Also Like

2 komen

sangat menghargai anda yang tinggalkan tapak tangan disini

Love & Like

My Google